torsdag 23. august 2012

Etter dansen i pocket

Det må vel kunne anses som et under hvis det fremdeles er noen som er innom bloggen min.
Den har blitt stemoderlig behandlet over lang tid nå. Men sommeren krever sitt av utendørsaktiviteter, og der får ikke pc'n være med.
Jeg har fungert som bestyrerinne på ferikolonien på Jomfruland, for verdens skjønneste barn og barnebarn. Vi er SYTTEN, med stort og smått når vi alle samles. Jeg er en heldiggris, men nå er hverdagen tilbake, med alle sine utfordringer.
Jeg prøver å skrive litt igjen. Det går foreløpig nokså trått, må jeg innrømme. Jeg venter nok en gang på den gode flyten.
Først kan jeg jo flyte litt på tidligere utgivelser. Den store hagefesten er like om hjørnet, og jeg er klar.
Etter dansen kommer i pocket, innen to uker. Løp og kjøp, som det heter. Verken forfatter eller forlag tjener fett på pocketbøker, men jeg må innrømme at jeg helst kjøper mer av det slaget selv. Pocket er enklere å ha med seg, enklere å håndtere, og er jo atskillig billigere enn hardcover. Og fremdeles er papir best, mener nå jeg.
Så derfor: I'm back, Etter dansen kommer i pocket, skrivingen går trått, men hagefesten tenker jeg kommer til å flyte, som alltid.

13 kommentarer:

  1. Jeg har vært innom bloggen din utrolig mange ganger, men ingenting nytt, så nå gjorde du meg glad!Du har egen snarvei i nettleseren min ;) Hvis jeg først blir en fast leser, da blir jeg der! Høres ut som du har hatt en fin sommer! Hvordan går det med deg?

    Mange klemmer fra meg <3

    SvarSlett
  2. Hyggelig med trofaste lesere, Sandra. Og jeg har det veldig bra, takk.
    Klem tilbake

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. selvsagt sjekker man innom bloggen din og venter på nye innlegg :D

    SvarSlett
  5. Jeg får prøve å bli litt flinkere til å oppdatere fremover, Lilleperle

    SvarSlett
  6. Fint å se at det ikke bare er jeg som er treg av meg. Men hei på deg, fint å lese litt fra deg igjen!

    SvarSlett
  7. Ja, men så flott. Da er det fremdeles liv i oss begge.
    Det er så mye annet som skyver bloggen til side for tiden. Akkurat nå brukes den som unnasluntring :-)
    Hei til deg og.

    SvarSlett
  8. Var innom her i sommer og leste om Knut. Det var både godt og vondt å lese hans historie. Høres ut som du har hatt en fin sommer med familien. Lykke til med skrivingen. Har heldigvis begge bøkene dine. :)

    SvarSlett
  9. Følger bloggen på Bloglovin, så får med meg alt du skriver:).

    SvarSlett
  10. Takk Trine, og ja jeg har hatt en fin sommer.
    Jeg skjønner at jeg må passe på hva jeg skriver, Øyvind, når du får med deg alt ;)

    SvarSlett
  11. Jeg ser frem i mot å lese den nye boka di. Virkelig!!

    SvarSlett
  12. Hvis du mener den jeg prøver å skrive nå, tror jeg du kan vente en stund. Fremdeles går det nokså trått.
    ... men hagefesten fløt godt, og Etter dansen er i pocket :)

    SvarSlett
  13. God dag til dig, her er en hurtig en, bare hvis du desperat har brug for en pålidelig trylleformular til at hjælpe med at genoplive dit smuldrede forhold her er en, der virkelig er alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavning. Egwali stavning hjem er det rigtige valg for dig. Kontakt og forklar ham, og jeg kan forsikre dig om, at resten ville være fuldstændig magi, mit kærlighedsliv var på randen af sammenbrud, indtil jeg bestilte en kærlighedsfrase, jeg er et levende vidne i dag, det er derfor, jeg bruger dette medium til fortæl verden om denne store heksedoktor, der bragte fred og ro til mit hjem. Tal med ham i dag og få din følelsesmæssige frygt smidt væk.
    Du når ham ved disse kontakter!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurer: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlett